12-06-11

Idag red vi en stund i ridhuset. Var ju så sjukt varmt ute och där inne var det svalt och skönt.
skrittjobbade i typ en halvtimme och lekte lite med skolor, gas och broms. Det låg lite bommar framme och jag snirklade runt dom när jag började trava igång. Gjorde lite skänkelvikningar och kollade av öppnorna. Det kändes bra! Sedan galopperade jag mellan två bommar. Först rullade jag bara på i arbetsgalopp och fick 12 språng mellan. Sedan bestämde jag mig för att ta bort två språng och sedan lägga till två språng. Det var lättast i högervarvet. Sedan övade jag på byten vilket är lite svårt, hon är oftast 2 galoppsprång sen bak. Sedan kollade jag av förvända galoppen lite och sedan travade jag av henne :)

Hon var riktigt fin idag. Red henne i låg form hela passet då hon har stått i två dagar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0