21-05-11

I veckan har Salsa fått tagit det lugnt.
Hon har mest fått gått ute i skogen och luffsat på. Ibland kan det nog behövas en vecka med lite vila.
Idag sed jag över bron och busade lite på travbanan. Det gick lite väl fort då och då men det var sjukt roligt.
Det tyckte nog salsa med för när jag skulle börja ta tillbaka henne efter första galoppen så studdsadehon till, gjorde liksom en mini-bock, och eftersom att Jag bara hade ridskor på mig och hade dressyrsadel så flöööög jag, men höll mig kvar dock! Haha hon är så rolig ibland.
Hon var så himla gosig idag också. Hon kanske tycker att jag har varit där för lite i veckan..?
Hon får nog klaga på skolan hon med! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0