10-05-11

Ja, uppdateringen har varit minst sagt dålig på senaste, men det är så mycket i skolan just nu. Är så sjukt less!

Sen sist har dte hänt en del;
Helgens tävlingar gick bra! Lördagen red jag la:3. Fick 66% och kom 3a :)
På söndagen strök jag mig i la:4 då jag ville spara krutet till msv-debuten.
Jag red jättedåligt i början av msv C:1. Tror jag låg ända nere på 45% Efter några moment men jag var så sjukt nervös att jag bara åkte. Men sedan skärpte jag till mig och började rida. Det gick såklart mycket bättre och vi slutade på dryga 60%!
Är supernöjd med debuten och salsa vad grym :D


Tänkte ladda upp lite nya bilder men av någon anledning så går det inte :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0