Fråga och svar:

Fick en fråga om jag har haft någon häst innan Salsa.

Min första ponny hette Cindy. Det var en C-ponny som jag och min syster Jenny delade på. Hon var världens sötaste och snällaste ponny. Ett riktigt charmtroll!
Jag startade en klubbhoppning på henne men lyckades trilla av! (haha)
Jenny tävlade henne upp till MSV A i hopp och dom tog sig även till sm!
Hon startade också lite dressyr. Upp till L:a nivå tror jag, men det var hoppningen som var deras stora grej
.








Sen fick jag en egen D-ponny.
Han heter Privero och var en väldigt egen ponny.
Han var nog den som lärde mig rida ordentligt just för att man aldrig fick något gratis.
Det bästa med honom var nog alla mysiga uteritter. Barbacka med allt bus.
Vi startade upp till la dressyr och vi åkte faktist på ett par hopptävlingar med.
Har typ 20000000000 bilder på honom men jag bjussar på några stycken iaf ;) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0