05-06-11

ojoj!
Sedan sist har jag hunnit med en hel del!
Bland annat lite träningar och så.

Har i helgen varit och tävlat i Härnösand.
Vi startade med en medelsvår C:1.
Det kändes helt okej men fick ganska många missar, taktmissar och såna jobbiga saker.
Fick dryga 61% Och det får jag ju helt klart vara nöjd med!

Där efter startade jag La:3.
Det mesta flöt på riktigt fint och det resulterade i ett nytt personbästa, nämligen 69.67%(!) och en vinst :D

Dagen därpå började vi med en medelsvår C:2. Hade aldrig ridit det programmet, inte ens ridit igenom det hemma vilket var otrooooooligt dumt av mig. Närstan inget gick som det skulle och jag ville bara gå ut från banan och gömma mig. Vi fick 55% i den klassen och det var ungefär vad vi förtjänade. Det givk verkligen inte bra alls!

Det kändes så dumt att avsluta helgen med en sån dålig runda så jag bestämde mig för att efteranmäla till la:4. Eftersom att jag red msv med kandar så hade jag inget träns med mig så jag fick låna ett av Anna.
Jag ville bara få henne lugn och avspännd men min plan funkade kanske inte till 100%. Hade lite bättre känsla där men kände mig inte speciellt nöjd. Landade på ca 60%.

Det var även DM i helgen och vi kom 3a! :)

Grattis till alla andra srk-ekipage som gjort bra ifrån sig!


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! :D

2011-06-06 @ 20:33:19
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0