10-07-11

jag har typ inte orkat uppdatera något alls...
Men Umeåtävlingen gick kanon. Vann första dagens la:3 på 64%. Jättelerigt men duktig häst!
Strök mig från msv c:1 då underlaget var värdelöst!
Andra dagens la:3 kom jag 3a i på 66%. Kändes bra även då.
Bestämde mig för att starta la:4, som jag utgick i för att jag inte tog mig framåt på banan. hon hade helt enkelt alldeles för mycket i huvudet. Startade la:3 senare på dagen. Då kändes hon superfin, lite lång och lite trött men en kanon-ritt tyckte jag men det tyckte då, såklart inte herr domare!





salsa ville inte stå still.. ^^



bus på ärevarv!



Hon är så fin min lilla häst!

Just nu har hon lite sommarvila, så jag har inte så mycket att skriva om.
Under den kommande veckan kommer Min syster att rida Salsa och sätta igång henne efter den lilla semestern hon fick, för jag ska åka till sommarstugan :)

Om några veckor blir det tävling i Ö-vik. Bestämde mig för att starta NM, som går i msv c:1 och msv c:2. Så det blir till att köra hårt sen när jag kommer hem!



Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Tack! :D Ska du stå på Solänget eller ridskolan i Övik? :P

2011-07-24 @ 16:26:59
URL: http://dressyremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0