27-04-11

Det blev ingen intervallträning på travbanan idag, utan ett lite lättare pass i paddocken.
Började med ganska mycket skritt. Skänkelvikningar, bakdelsvändningar, öppnor och slutor. Hon gjorde slutorna riktigt bra idag faktist!
Sedan travade jag igång och gjorde lite skänkelvikningar och öppnor där med.
Efter det tränade jag förvänd galopp. Jag ökade och samlade på volten. Ibörjan ville hon byta galopp när jag samlade upp henne men efter ett tag fick vi till det och hon låg kvar i samma galopp.

I morgon blir det en uteritt. Jag ska även vara domare på Lingondressyren uppe på klubben i morgon.
Haha det ska bli skoj! :)

Statistiken ser bättre och bättre ut.
Kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0