25-04-11

Igår fick salsa vila medans jag var på hopptävlingar heeeeela dagen.

Idag har jag också varit på tävlingar på förmiddagen.
idag red jag på vanligt träns.
Jag red först nedre rundan, flyttade henne mycket för skänkeln och gjorde mycket övergångar från alla gångarter. Sedan red jag på nya banan. Jag började med att göra några fram och bakdelsvändningar och några skänkelvikningar. Sedan red jag lite delar ur la:4 och ur msv C:1. Hon kändes jättefin förutom att hon bytte galopp bak när jag skulle plocka upp från galoppökningarna.
Gjorde om det några gånger men fick aldrig till någon rikigt bra uppsamling i högerökningen. Hon blev alldeles för lång.
Förutom det var hon riktigt fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0