21-04-11

Igår var det somsagt träning för Marita.
Vi gjorde mest öppnor och slutor.
H.öppnan gick inte så bra ibörjan då högra sidan blev alldeles för lång. Då fick jag sänka ytterhanden, höja innerhanden rakt upp för att hålla högersidan kort och ändå ha korrekt ställning. Fick in känslan tillslut.
Slutorna gick väl helt okej med tanke på att det är det hon/vi har svårt med, men det blir bättre 9och bättre för varje gång. Och det är ju kul! :)
Efter lite hårdkörning med öppnorna och slutorna fick jag öva lite enkla byten. Dom gick  inte så bra som dom brykar göra. Fick inte med mig bakdelen så bra i avbrottet så hon blev väldigt lång. Hon kan ju dock ha varit lite trött efter alla slutor och grejer. Hon tycker ju det är så himla jobbigt!  Plus att jag blev lite trött på slutet också.

Tyckte hon skötte sig riktigt bra på kandaret också. Hon grejade lite med det i början men så fort hon får rätt driv så är hon så himla fin! :)

Idag blev det en uteritt med Johanna och Emma.
Vi skrittade mest och joggade en liten bit. Vi var ute ungefär en timme i det fina vädret!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0