17-04-11

Hej!
Nu är det nya tag med bloggandet.

Ny tävlingssäsong är på g vilket känns superkul! Jag är verkligen jättetaggad.

Har redan startat min första tävning på Färsta. Där Red jag lb:3, la:3 och la:4.(om jag inte minns fel..?)
Tog iaf en 3:e plats i lb:3 på 64.545 %.
Kom precis utanför placering i la:4. Red på 61%.
Kom 2a I La:3 på 68.710 %. Bästa resultatet i la för oss! 

ja, kan årets första tävling bli bättre än så?;)

Nu har vi tränat och taggat inför hemmatävlingen om några veckor då jag debuterar msv.
Det blir en medelsvår c:1 för oss då. Ska bli sjukt roligt. ^^


Sedan sist har jag även bytt stall. Står nu en litenbit ovanför ridskolan. Det tar ca.10 minuter att gå ner till ridhuset. Perfekt!

Jag ska bli lite duktigare att ta med kameran och fota lite mer, men tills dess så får mina ytterst få besökare nöja sig med en gammal bild på Cindy Och Salsa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0